فوتبال

این وبلاگ براى فوتبال دوستان عزیز ساخته شده

فوتبال

این وبلاگ براى فوتبال دوستان عزیز ساخته شده

روی کدام مثلث شرط می بندید؟ MSN یا BBC؟


بارسلونا و رئال مادرید فردا در ورزشگاه نوکمپ، جدال حساسی را برگزار خواهند کرد . مثلث تهاجمی بارسا ملقب به MSN، متشکل از مسی، سوارز و نیمار، رودرروی مثلث تهاجمی مشهور به BBC رئال مادرید.


وقتی از کریم بنزما در مصاحبه روز گذشته با BWIN، در مورد مثلث هجومی رئال سوالی پرسیده شد، او اینگونه پاسخ داد:" ما در حمله با یکدیگر متحد هستیم و البته در دفاع نیز مشارکت می کنیم.برخی بازی ها ممکن است ما موفق به گلزنی نشویم اما هرگز از دخالت در کارهای دفاعی غافل نمی شویم."
مثلث تهاجمی رئال فردا برای اولین بار مقابل مثلث تهاجمی بارسلونا قرار می گیرد. در بازی رفت که رئال 3-1 پیروز شد، گرت بیل غایب بزرگ بازی بود. حال بد نیست نگاهی بندازیم به عملکرد مثلث هجومی رئال و بارسا در کارهای دفاعی.

آنچلوتی را متهم می کنند به اینکه در بازی های اخیر رئال و با حضور مثلث BBC، این تیم از توازن لازم بین خطوطش برخوردار نیست و بخصوص رونالدو، بنزما و بیل، در کارهای دفاعی چندان موثر عمل نمی کنند. این سه بازیکن، طبق آمار، هر 49 دقیقه یک بار توپگیری می کنند در حالیکه مسی، سوارز و نیمار، هر 32 دقیقه یک توپ را از اختیار حریف خارج می سازند.
مقایسه رونالدو و مسی در توپگیری نیز در نوع خود جالب توجه است. رونالدو هر 85 دقیقه و مسی هر 32 دقیقه یک توپ ربایی انجام می دهند که این نشان از دخالت موثرتر و بیشتر مسی در کارهای دفاعی تیمش دارد.

مثلث BBC رئال، 55 گل از 77 گل رئال تا بدینجای لالیگا را به ثمر رسانده اند در حالیکه این آمار در بارسا 56 گل از 78 گل است. مثلث MSN بارسا، عملکرد مشابهی در زمینه گلزنی با مثلث BBC رئال دارد (71 درصد گل های تیمشان را به ثمر رسانده اند)؛ با این تفاوت که بیل، بنزما و رونالدو، در مجموع 773 دقیقه بیشتر از مسی، سوارز و نیمار بازی کرده اند. (سوارز تا 25 اکتبر از حضور در میادین محروم بود.)مثلث بارسا فاصله 14 گله خود با مثلث رئال را در سال جدید میلادی به لطف درخشش مسی جبران کرد.

اگر بخواهیم آمار گلزنی این دو مثلث در همه رقابت ها را لحاظ کنیم، مثلث MSN بارسا با 82 گل بالاتر از مثلث BBC رئال که 77 گل زده قرار می گیرد. در سال جدید میلادی، این آمار 32 به 21 به نفع مثلث بارسلوناست. با توجه به همه این آمار و ارقام، شما فردا روی کدام مثلث برای گلزنی شرط می بندید؟


       


 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.